Tot el que està escrit aquí és obra de Jere Soler

Si voleu veure l'altre blog que tinc feu click:

Friday, May 10, 2013

Un marc legal dissenyat per a no permetre la llibertat dels pobles de l'estat.

.
.
Junqueras: 

"El marc legal espanyol no és apte per fer la consulta, perquè està dissenyat per no poder-la fer" "La legalitat espanyola no és neutral" "El problema de Catalunya no és el fet de ser una nació sense estat, sinó formar part d'un estat que li va en contra"

Dóna gust escoltar un polític que explica la realitat amb tanta claredat: no es vol permetre opinar el poble català, les forces unionistes no volen la llibertat de decidir, volen la unió encara que el poble no la vulgui; i tenen por de la democràcia.
La constitució va ser redactada amb la por als militars franquistes arrapada a la pell; militars adoctrinats que tenien els fusells a les mans.
Espanya és la mateixa Espanya que va torturar i destruir el nostre GRAN GENERAL VILLARROEL, el qual mai no ha de ser oblidat. La mateixa Espanya que sent aversió, dissimulada o no, vers la nostra realitat cultural i nacional i que ens nega com a poble. 
La paraula nació atribuïda a Catalunya és una pesta per als espanyolistes que senten terror davant d'una hipotètica pregunta al poble. El poble, segons ells, no ha de poder decidir, no ha de poder ser lliure per marxar. Són espanyolistes abans que demòcrates; i no senten vergonya d'això.

Tingueu per segur, feixistes,
que el meu país serà lliure,
que el meu país podrà viure,
que el meu país podrà escriure,
lletres de llibertat.
Tingueu per segur feixistes,
que el meu país parlarà,
i la vostra por pudenta,
ben enrere quedarà,
ben enrere quedarà.
La vostra estructura negra
de misèria i de maldat
que no entén cap més bandera
que la que ens heu imposat
es desfarà com la sorra
quan la mar la va esfondrant
el meu país, ni que us pesi
trobarà la llibertat.
Tingueu per segur feixistes
que el poble no callarà.
Ni que li tapeu la boca
la terra sobreviurà.

No comments: