Tot el que està escrit aquí és obra de Jere Soler

Si voleu veure l'altre blog que tinc feu click:

Sunday, December 8, 2013

Carcassona.


Famosa per haver estat feu dels càtars, esdevé un decorat que s'esforça a reproduir l'edat mitjana de la manera com la fantasia del segle que vivim creu que fou. Sigui com sigui, aquest esforç aconsegueix una bellesa efectiva, enmig d'un paisatge dolç i natural. La inquisició amb les seves tortures es fa reclam; l'atracció de la foscor humana s'intensifica quan sabem que és lluny de la realitat objectiva i la centrem purament en una ficció morbosa. A Carcassona, hi trobem art i artesania, foc i nit, fusta i metall, edificis rònecs amb heures romàntiques a extramurs, un barri de gitanos que parlen català com a Narbona, bona gastronomia, i un turisme contundentment originari del principat.  




























1 comment:

Maurici said...

Coneixes el joc de taula que porta el nom d'aquesta ciutat. És divertidíssim!

Jo fa anys que tinc pendent anar a aquesta ciutat, però crec que ara ja m'espero uns quants anys més, a que el meu xavalet sigui més gran i puguem fantasiejar amb cavallers i castells medievals!

Au, siau!